Rura o której pisałem to dokładnie SCH40
Silnik z rurki pcv do zimnej wody UsMetrix
Pierwszy test i rewelacji póki co nie ma się co spodziewać.
Najpierw trochę danych
Masa paliwa 170g w dwóch blokach (prawie identycznych)
Ziarna 63mm
Kanał 12mm
Zacisk 170
Jak wynika z SRM`a rura wytrzymała ok 4 MPa.
Coś mi tam na koniec kichnął, ale dał radę
http://www.youtube.com/watch?v=4fFhdBY4pLo
Bez hamowni to jednak tylko gdybanie. Jutro test z większym zaciskiem, dziś było już za późno.
Nastąpiła pewna erozja CX5, ale śr krytyczna pozostała bez zmian.
Zapłon słaby :/
Do jaskiniowca :
Już mi nie napiszesz - popracuj nad dyszą Teraz możesz pisać - popracuj nad zapłonem
Najpierw trochę danych
Masa paliwa 170g w dwóch blokach (prawie identycznych)
Ziarna 63mm
Kanał 12mm
Zacisk 170
Jak wynika z SRM`a rura wytrzymała ok 4 MPa.
Coś mi tam na koniec kichnął, ale dał radę
http://www.youtube.com/watch?v=4fFhdBY4pLo
Bez hamowni to jednak tylko gdybanie. Jutro test z większym zaciskiem, dziś było już za późno.
Nastąpiła pewna erozja CX5, ale śr krytyczna pozostała bez zmian.
Zapłon słaby :/
Do jaskiniowca :
Już mi nie napiszesz - popracuj nad dyszą Teraz możesz pisać - popracuj nad zapłonem
- jaskiniowiec
- Administrator
- Posty: 2379
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Końcowy strzał mógł być spowodowany odpaleniem masy zapalnika w denku. Podejrzewam, że złapała trochę wilgoci od CX5 wlewanego na zatyczkę. Pewnie dlatego też nie zadziałał opornik :/
To żółte to malowanie. Z braku laku zastosowałem chlorokauczukową farbę do metalu. Chyba jednak docelowo zostanę przy inhibitowaniu papierem. Jakby nie było pracuję w branży papierniczej i tego mi nie brakuje
Kolor samego karmelka jest spowodowany mieleniem saletry w młynie kulowym ze świeżo odlewanymi ołowianymi kulami. Trochę tego się starło, trochę PCV z pomarańczowej kanalizacyjnej dwusetki. Pewnie też to miało wpływ na płomień wydobywający się w czasie pracy. Dlatego tak jak wcześniej napisałem, gdybaniem jest określanie parametrów silnika bez hamowni.
To żółte to malowanie. Z braku laku zastosowałem chlorokauczukową farbę do metalu. Chyba jednak docelowo zostanę przy inhibitowaniu papierem. Jakby nie było pracuję w branży papierniczej i tego mi nie brakuje
Kolor samego karmelka jest spowodowany mieleniem saletry w młynie kulowym ze świeżo odlewanymi ołowianymi kulami. Trochę tego się starło, trochę PCV z pomarańczowej kanalizacyjnej dwusetki. Pewnie też to miało wpływ na płomień wydobywający się w czasie pracy. Dlatego tak jak wcześniej napisałem, gdybaniem jest określanie parametrów silnika bez hamowni.
- robercik
- Supersonic PROFI
- Posty: 1362
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Można połączyć dwie metody. Kiedy farba jeszcze dobrze nie wyschła i lekko klei się do palców (ale nie brudzi) warto nawinąć ze dwie warstwy taśmy malarskiej - nigdy nie zawiodło.
Dysza z Cx5 spisała się dobrze - tak właśnie wygląda po pracy i nie będzie nic lepiej.
Płomień powiadasz od dodatku PCV ? ciekawe
Fajnie wyszło. Kiedy jakiś lot ?
pzdr
Dysza z Cx5 spisała się dobrze - tak właśnie wygląda po pracy i nie będzie nic lepiej.
Płomień powiadasz od dodatku PCV ? ciekawe
Fajnie wyszło. Kiedy jakiś lot ?
pzdr
Niestety rurka rurce nierówna mimo tej samej normy SCH40
Testy silników na 400g okazały się niewypałem, a raczej wypałem. Kolejne testy owocowały tylko i wyłącznie CATO. Test z filmiku to już zacisk 130. Poniżej tego zacisku nie ma sensu schodzić z powodu dość dużej masy samego korpusu i zbyt małej mocy silnika.
http://www.youtube.com/watch?v=KSOGn0RU ... re=channel
Niniejszym porzucam temat rurek US Metrix i zaczynam dłubać w ALU.
Testy silników na 400g okazały się niewypałem, a raczej wypałem. Kolejne testy owocowały tylko i wyłącznie CATO. Test z filmiku to już zacisk 130. Poniżej tego zacisku nie ma sensu schodzić z powodu dość dużej masy samego korpusu i zbyt małej mocy silnika.
http://www.youtube.com/watch?v=KSOGn0RU ... re=channel
Niniejszym porzucam temat rurek US Metrix i zaczynam dłubać w ALU.