Silniki hybrydowe by Kraków
Re: Silniki hybrydowe by Kraków
Test koło godziny 18 ale nie robimy streama, nie ma sprzętu do tego. Może następnym razem coś zorganizuję.
Re: Silniki hybrydowe by Kraków
Pamiętaj - najważniejsze, żebyś wrzucił materiały jak najszybciej na forum. Są tu tacy co doczekać się nie mogą!
Re: Silniki hybrydowe by Kraków
It's ALIVE!!!!!!!
Już po teście. Udany ale ja materiałów nie mam więc tylko potrolluję
Chłopaki pewnie zaraz coś wrzucą. Potem komentarz.
Pozdrawiam!
Już po teście. Udany ale ja materiałów nie mam więc tylko potrolluję
Chłopaki pewnie zaraz coś wrzucą. Potem komentarz.
Pozdrawiam!
- KSard
- Supersonic PROFI
- Posty: 1499
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Silniki hybrydowe by Kraków
Klatka z filmu Małego.
Silnik zgadał miodzio !
Silnik zgadał miodzio !
pozdrawiam KSard - www.facebook.com/ksardpl : www.ksardrakiety.cba.pl
"Ci, którzy skłonni są zrezygnować choćby z części prawa do wolności aby uzyskać w zamian trochę tymczasowego bezpieczeństwa, nie zasługują ani na wolność, ani bezpieczeństwo "- Ben Franklin
"Ci, którzy skłonni są zrezygnować choćby z części prawa do wolności aby uzyskać w zamian trochę tymczasowego bezpieczeństwa, nie zasługują ani na wolność, ani bezpieczeństwo "- Ben Franklin
- jaskiniowiec
- Administrator
- Posty: 2379
- Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Silniki hybrydowe by Kraków
Pierwsze materiały filmowe:
Było wesoło, ale praca wre! 14Mb
Napełnianie zbiornika, ważna rzecz.... 14 Mb
Widok na manometr w czasie odpalenia 3 Mb
Odpalenie z bliska 1,5 Mb
Odpalenie z dalsza, ale za to HD 6,8 Mb
Było wesoło, ale praca wre! 14Mb
Napełnianie zbiornika, ważna rzecz.... 14 Mb
Widok na manometr w czasie odpalenia 3 Mb
Odpalenie z bliska 1,5 Mb
Odpalenie z dalsza, ale za to HD 6,8 Mb
Re: Silniki hybrydowe by Kraków
Sukces!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9xp3y33- ... e=youtu.be[/youtube]
Silnik odpaliła bardzo ładnie, pracował stabilnie. Po teście nie ma żadnych uszkodzeń.
Jak widać silnik działał dość długo a docelowy zbiornik ma być jeszcze 5x większy dlatego będzie trzeba zwiększyć średnicę wtrysku oraz pomyśleć nad ogrzewaniem butli. W tym teście była dość zimna, ciśnienie w zbiorniku w okolicach 3MPa.
Dźwięk jest potężny mimo, że tutaj zużycie paliwa w jednostce czasu było niewielkie. Będzie trzeba poprawić geometrię dyszy, ten gwizd na koniec jest bardzo fajny ale chyba nie o to chodzi.
Niestety danych liczbowych wiele nie będzie, test odbył się bez pomiaru na hamowni.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9xp3y33- ... e=youtu.be[/youtube]
Silnik odpaliła bardzo ładnie, pracował stabilnie. Po teście nie ma żadnych uszkodzeń.
Jak widać silnik działał dość długo a docelowy zbiornik ma być jeszcze 5x większy dlatego będzie trzeba zwiększyć średnicę wtrysku oraz pomyśleć nad ogrzewaniem butli. W tym teście była dość zimna, ciśnienie w zbiorniku w okolicach 3MPa.
Dźwięk jest potężny mimo, że tutaj zużycie paliwa w jednostce czasu było niewielkie. Będzie trzeba poprawić geometrię dyszy, ten gwizd na koniec jest bardzo fajny ale chyba nie o to chodzi.
Niestety danych liczbowych wiele nie będzie, test odbył się bez pomiaru na hamowni.
Re: Silniki hybrydowe by Kraków
Witam
I jeszcze jedno ujęcie
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=J9-enauU ... e=youtu.be[/youtube]
W Dzień Zwycięstwa -zwycięstwo !!! Jeszcze raz gratulacje
pzdr.
I jeszcze jedno ujęcie
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=J9-enauU ... e=youtu.be[/youtube]
W Dzień Zwycięstwa -zwycięstwo !!! Jeszcze raz gratulacje
pzdr.
Re: Silniki hybrydowe by Kraków
Gratulacje!
Jestem pod wrażeniem. Chyba Robert miał rację - prace nad silnikami na paliwo stałe w Polsce były zmarnowaniem czasu i układu nerwowego .
Świetna robota chłopaki !
Jestem pod wrażeniem. Chyba Robert miał rację - prace nad silnikami na paliwo stałe w Polsce były zmarnowaniem czasu i układu nerwowego .
Świetna robota chłopaki !
Free Your Mind
Re: Silniki hybrydowe by Kraków
Super, gratulacje.
Końcówka jak krzyk pawia
Końcówka jak krzyk pawia
Re: Silniki hybrydowe by Kraków
Rafał, według mnie zupełnie przeciwnie. Robiąc silniki na paliwo stałe zebraliśmy masę doświadczeń i umiejętności. Bez tego wątpię żeby zbudowanie działającej hybrydy było kwestią kilkunastu popołudni. Po za tym konfiguracja długo działającej hybrydy z silnikiem startowym o dużym ciągu na paliwo stałe wydaje się najlepszym rozwiązaniem.
A wracając do samego testu to jest kilka rzeczy do poprawy.
Serwo od odpinania węża do tankowania okazało się minimalnie za słabe, przez to koncepcja zdalnego tankowani puki co wygląda komicznie, i tak stoję pół metra od silnika i patrzę co się dzieje
Trzeba wymienić manometr na dokładniejszy i dołożyć drugi w komorze spalania.
Będzie też do zrobienia takie mocowanie zbiornika żeby można było go ważyć podczas tankowania.
Oczywiście w następnym teście hamownia obowiązkowo.
A wracając do samego testu to jest kilka rzeczy do poprawy.
Serwo od odpinania węża do tankowania okazało się minimalnie za słabe, przez to koncepcja zdalnego tankowani puki co wygląda komicznie, i tak stoję pół metra od silnika i patrzę co się dzieje
Trzeba wymienić manometr na dokładniejszy i dołożyć drugi w komorze spalania.
Będzie też do zrobienia takie mocowanie zbiornika żeby można było go ważyć podczas tankowania.
Oczywiście w następnym teście hamownia obowiązkowo.