Kaszlak, pulsar

Kapeć
**
Posty: 33
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30

Kaszlak, pulsar

Post autor: Kapeć »

No to sie pochwale takim badziewkiem które wygrzebalem z dna mojej filmoteki. Jako ze robilem dawno niestety nie pamietam masy paliwa mniej wiecej powiem ze był wykonany z rurki metrixa no i paliwo zajmowalo chyba 10 cm długosci. Był to zwyczajnie ubity proch (na mokro) z kanałem długosci 3/4 paliwa. Zastanawia mnie co mogło byc przyczyna regularnych wzrostów cisnienia
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lOiz2fY-tmI[/youtube]
Awatar użytkownika
jaskiniowiec
Administrator
Posty: 2379
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jaskiniowiec »

Klasyka...za mały zaciska a co za tym idzie, za małe ciśnienie pracy. Słowem: Mniejsza dziurka jest fajniejsza, mocium Panie. Oczywiście w dyszy.
Awatar użytkownika
PINOT
PROFI
Posty: 352
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30

Post autor: PINOT »

OOO panie kochanku, nie tylko mniejsza dziurka by tu pasowała....ale też grubszy i dłuższy....hmmmm....kanał?
Awatar użytkownika
jaskiniowiec
Administrator
Posty: 2379
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jaskiniowiec »

Oooo!...słusznie rzecze...jak jest dłuższy i grubszy...kanał oczywiście, i do tego ciasna dziurka...w dyszy rzecz jasna...to i przyjemność jest wielka...z odpalenia.
Kapeć
**
Posty: 33
Rejestracja: niedziela, 30 sty 2011, 18:30

Post autor: Kapeć »

ah dziekuje za Wasze rady teraz juz znam przyczynę wzdęć u mego silnika
ODPOWIEDZ